نرم افزار مالی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1396
بازدید : 15
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

نرم افزار مالی یکی از زیر مجموعه نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم است که با نام تجاری حسابگر Cyber Account دارای امکانات یکپارچه حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، دریافت و پرداخت، مرکز هزینه، دفتر چک، دفتر قسط و... است.

حسابداری یکی از امکانات اصلی نرم افزار مالی است که در 4 سطح سرگروه، کل، معین و تفصیلی قابل تعریف است. همچنین در نسخه‌ 10 حسابگر قادر به تعریف حساب‌ها تا 9 سطح هستید.

 در بخش حسابداری برای تعریف حساب تفصیلی در نرم افزار مالی قادر به ثبت اطلاعات زیادی از جمله اطلاعات کلی حساب مانند: نام حساب، شماره‌حساب، شماره‌حساب سرگروه، شماره‌حساب کل، کد اشتراک، نوع حساب، سقف بدهکاری و بستانکاری، سقف بدهکاری و بستانکاری با اسناد، سقف چک‌های دریافتنی از حساب‌های جاری، سقف چک‌های دریافتنی از جاری‌های دیگران، گروه تفصیلی شناور، درصد کمیسیون، درصد تخفیف پیش‌فرض، توضیحات حساب، انتخاب نماینده برای حساب و... و همچنین قادر به ثبت اطلاعات جزئی مانند تلفن، تلفن همراه، تلکس، فکس، وبسایت، کد ملی، مسافت، تاریخ تولد، کد پستی، پست الکترونیک، آدرس، شهر، استان و... هستید.

شما در بخش حسابداری قادر به مشاهده گردش کامل حساب مانند میزان بدهکاری-بستانکاری حساب و مانده حساب و... نیز هستید. همچنین می‌توانید نمودار سطحی حساب‌ها که نمودار کلیه حساب‌های ثبت‌شده در نرم‌افزار را مشاهده نمایید و یا در همین بخش اقدام به ثبت حساب جدید دیگری نمایید و با مراجعه به بخش‌های گفته شده در بالا اطلاعات حساب را تکمیل نمایید.

همچنین قادر به مشاهده فعالیت‌های کامل حساب از جمله تماس دریافتی، پست الکترونیک و یادداشت نیز هستید.

نرم افزار مالی دارای گزارشات متنوعی ازجمله گزارشات عمومی حسابداری مانند: لیست حساب‌ها، ترازها ، گزارش‌های شیفریه، گزارش‌های آماری، گزارش‌های وضعیت حساب‌ها، گزارش‌های فرمی، گزارش‌های تفصیلی شناور، گزارش‌های سطحی مانده حساب‌ها، گزارشات دفاتر حسابداری، گزارش حساب چند ارزی، گزارش مانده حساب با ارزهای مختلف و همچنین گزارشات وضعیت مالی مانند: گزارش وضعیت حساب بانک‌ها، گزارش وضعیت حساب بانک‌ها بر اساس تفصیلی شناور است.

یکی از کاربردی‌ترین گزاراشات نرم افزار مالی گزارش در یک نگاه است که با انتخاب حساب مورد نظر می‌توانید به گزارشات و خلاصه‌های بسیار کاربردی دسترسی پیدا کنید از جمله این موارد می‌توان به عملکردهای حساب مورد نظر همانند فاکتورهای خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش، چک‌های دریافتی و پرداختی صادر شده، برگه دریافت و پرداخت و... اشاره نمود.

می‌توان در هنگام گزارش‌گیری حساب در یک نگاه برای حساب مورد نظر فاکتور جدیدی ثبت و یا دریافت و پرداخت مورد نیاز را انجام دهید همچنین اطلاعات شخصی حساب مورد نظر نیز قابل مشاهده است.

 

 





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , نرم افزار حقوق دستمزد ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ شایگان سیستم خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری شایگان سیستم و آدرس shygunsys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com